توصیه های لازم بعد از بلیچینگ(سفید کردن دندانها)

توصیه های لازم پس از ترمیم(پر کردن)
اسفند ۱۰, ۱۳۹۵

توصیه های لازم بعد از بلیچینگ(سفید کردن دندانها)

نکته بسیار مهمی که در ابتدا باید بدان اشاره کرد این است که سفید کردن اثری همیشگی ندارد ولی با رعایت نکاتی که در زیر به آنها اشاره خواهد شد می توان اثر آن را طولانی تر کرد.
۱.رعایت کردن بهداشت دهان و دندان ضروریت موغقیت هر درمان دندانپزشکی است.لذا مسواک زدن صحیح ۳بار در روز و استفاده از نخ دندان و دهانشویه به شدت توصیه می شود.
۲.مواد بلیچینگی که در مطب تحت نظر دندانپزشک با دستگاه مخصوص و مواد سفید کننده با درصد بالا استفاده می شود تاثیر قوی و سریع تری در سفید کردن دارند ولی برای دوام بیشتر بلیچینگ استفاده از کیت خانگی(Home bleaching ) ,تحت دستورالعمل دندانپزشکتان توصیه میشود.
۳.بعد از بلیچینگ یه مدت حداقل یک هفته از خوردن و آشامیدن مواد خوراکی حاوی رنگدانه از قبیل توت فرنگی,شاتوت,انار,سس گوجه فرنگی,زعفران,آدامس های رنگی,نوشیدنی های رنگی و ….جدا پرهیز کنید.
۴.پس از بلیچینگ ممکن است دندانها موقتا حساس شوند لذا از خوردن و آشامیدن مواد خیلی سرد و گرم تا برطرف شدن کامل این حساسیت پرهیز کنید.
۵.استعمال دخانیات,نوشیدن زیاد چایی پر رنگ و یا قهوه و نوشابه های حاوی رنگ عواملی هستند که باعث تغییر رنگ دندانها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *